آخری سفر:

ٹکٹ: مفت
سیڑ: محفوظ
مسافر کا نام: عبداللہ ابن آدم
عرفیت: انسان
شناخت: مٹی
پتہ: روئے زمین

سفر کی تفصیلات:

روانگی: ازدنیا
منزل: آخرت
مدت سفر:
چند ثانیے جس میں چند لمحوں کے لیے دو میٹر زیر زمین پرواز
پرواز کا وقت: وقت اجل
ریزرویشن: یقینی

ضروری ہدایات:
تمام مسافر ان سے درخواست کی جاتی ہے۔ کہ وہ ان لوگوں کو اپنی نظر میں رکھیں ۔ جو ان سے پہلے آخرت کی طرف سفر کر گئے ہیں۔ مزید تفصیلات کے لئے بغور پڑھ لیں۔ جو کتاب اللہ اور سنت رسول صلی اللہ علیہ وسلم میں درج ہیں ان پر عمل کریں اگر کچھ سوالات در پیش ہوں تو جواب کے لئے علماء امت سے رجوع کریں۔

کتنا سامان سفر ساتھ لئیں
ہر مسافر اپنے ساتھ پانچ میٹر سفید لٹھا اور تھوڑی سی روئی لے جا سکتا ہے لیکن وہ سامان کو در حقیقت آپ کے کام آئے ۔ نیک اعمال صدقہ جاریہ نیک اور صالح اولاد اور وہ علم ہو گا جس سے بعد میں دوسرے لوگ نفع حاصل کر سکیں گے۔ اس کے علاوہ سامان سفر ساتھ لانے کی کوشش کی گئی تو اس کے زمے دار آپ خود ہونگے تمام مسافران سے درخواست ہے کہ وہ پرواز کے لئے ہر وقت تیار رہیں۔ پرواز سے متعلق مزید معلومات کے لئے فوری طور پر کتاب اللہ اور سنت رسول صلی اللہ علیہ وسلم سے رابطہ رکھا جائے۔ اس سلسلے میں روزانہ پانچ وقت اللہ کے گھر کی حاضری ضروری ہے۔ آپ کی سہولت کے لئے دوبارہ عرض ہے ۔ کہ آپ کی سیٹ ریزرو ہو چکی ہے۔ اور اس سلسلے میں کسی دوبارہ گارنٹی کی حاجت نہیں ہے
ہمیں امید ہے کہ آپ سفر کے لئے تیار ھونگے، ہماری نیک تمنائیں اور دعائیں ، آپ ک ساتھ ہیں ۔ خدا آپ کا حامی و ناصر ہو۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

_________________
نعرہ فیض رضا ہم لگاتے رہیں
نجدیوں کے دلوں کو جلاتے رہیں
اور کلام رضا ہم سناتے رہیں
فیض احمد رضا تا قیامت رہے
آمین