غلبہ اسلام کیلئے اصل ہتھیار کیا ہونا چاہئیے؟

غلبہ اسلام کیلئے اصل ہتھیار کیا ہونا چاہئیے؟

تاریخ تو یہ کہتی ہے کہ ٹیکنالوجی جہاں بھی گئی وہاں سے مذہب، روایت، اخلاقیات اور باہمی ایثار و قربانی کے جذبات کا جنازہ اٹھ گیا۔۔۔اِدھر ہمارے دیسی افلاطون یہ کہتے نہیں تھکتے کہ ہم سائنس و ٹیکنالوجی کی "پوجا” محض اس لئے کر رہے ہیں تاکہ اسلام کو غالب لایا جا سکے!!!

یاد رکھئیے جدید سرمایہ دارانہ ٹیکنالوجی اور مذہب بالعکس متناسب ہیں، ان دونوں کا باہمی تعلق تعاون کا نہیں بلکہ بیخ کنی کا ہے۔ میں یہ بات پہاڑ میں کندہ تک کروا دینے کیلئے تیار ہوں کہ جدید ٹیکنالوجی اور مذہب ایک ساتھ نہیں چل سکتے۔ ان دونوں کی فطرت یکسر مختلف ہے۔ مذہب تسخیر ذات کا داعی ہے جبکہ جدید سرمایہ دارانہ ٹیکنالوجی تسخیر ذات کے تصور کو جڑ سے اکھاڑ کر تسخیر کائنات کا ٹُول ہے!

یہ بھی ذہن نشین فرما لیجئیے کہ مغرب سے جنگ کا اصل میدان ٹیکنالوجی نہیں بلکہ ایپسٹیمولوجی ہے! ہم مسلمانوں کو اپنی علمیت یعنی دین اور نظرئیے کے ساتھ مخلص ہونا ہو گا تبھی ہم مغرب پر غلبہ پا سکتے ہیں۔ ٹیکنالوجی میں ترقی سے مغرب کو کبھی بھی ہرایا نہیں جا سکتا۔۔۔کیونکہ ہماری تو ساری کی ساری ٹیکنالوجی مغرب ہی کی جُوٹھی ہے! مجھے آپ بتائیے قرون اولیٰ کے مسلمانوں کے پاس کون سی افرادی قوت تھی! کون سی ٹیکنالوجی تھی جو وہ مشرکین اور قیصر و کسریٰ سے ٹکرا گئے؟؟؟ تاتاریوں کے پاس کون سی ٹیکنالوجی تھی کہ وہ آدھی دنیا کے مسلمان حاکم کو روندتے چلے گئے؟؟؟ زیادہ دور مت جائیے، افغانستان کے پاس کون سی ٹیکنالوجی ہے جو اس نے روس و امریکہ کو کتے کی موت مارا ہے؟؟؟

تو حق یہی ہے کہ ہمیں اگر واقعی غلبہ اسلام مطلوب ہے تو بجاے ٹیکنالوجی ہمیں اپنے "تصور خیر(دین)” سے مخلص ہونا ہو گا۔کوئی قوم بھی غالب صرف اسی صورت میں آتی ہے جب اس کی علمیت غالب آئے، تلواروں توپوں سے کچھ نہیں ہوتا! تاریخ میں جس بھی قوم نے عروج حاصل کیا اس کے پیچھے اس کا اپنے نظرئیے سے خلوص شامل تھا ناکہ ٹیکنالوجی!

اقبال نے اسی مضمون کو کیا خوب باندھا کہ

فضاے بدر پیدا کر فرشتے تیری نصرت کو

اتر سکتے ہیں گردوں سے قطار اندر قطار اب بھی

اور

کافر ہے تو شمشیر پہ کرتا ہے بھروسہ

مومن ہو تو بے تیغ بھی لڑتا ہے سپاہی

فیصل ریاض شاہد

جواب دیں

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ /  تبدیل کریں )

Google+ photo

آپ اپنے Google+ اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ /  تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ /  تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ /  تبدیل کریں )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.